wtorek, 30 czerwca 2015

Na zakończenie

Kolejny rok przedszkolny pracy moją innowacją dobiegł do końca. Z przyczyn osobistych zamykam również niniejszego bloga. Jednocześnie pragnę wyrazić serdeczne podziękowanie tym wszystkim Państwu, którzy regularnie i często wchodziliście na bloga, dzieliliście się ze mną swoimi pozytywnymi odczuciami związanymi z jego funkcjonowaniem i w różny sposób wyrażaliście uznanie dla działań prowadzonych z myślą o Państwa dzieciach. Dziękuję za wielkie zaangażowanie, na które zawsze mogłam liczyć:)
W sposób szczególny dziękuję nauczycielom z różnych placówek edukacyjnych, którzy nie ukrywali, że ten blog jest dla nich inspiracją w ich codziennych zmaganiach o zajęcia ciekawe, twórcze, ale i rozwijające ważne kompetencje w dzieciach. 

Na koniec miło jest mi się z Państwem podzielić informacją, że moje działania w ramach prowadzonej innowacji zostały dostrzeżone w szerszym gronie i zostałam poproszona o napisanie artykułu na temat innowacji "Badam, myślę, poznaję" w znanym kwartalniku "Przed Szkołą". Planowany termin ukazania się mojego artykułu to wrzesień 2015. Wszystkich tych, którzy chcieliby bardziej dokładnie zapoznać się z założeniami teoretycznymi mojej innowacji zapraszam do zapoznania się z artykułem.